Ändrade planer!

Bajskorv också!

victor skulle på kalas hos sin kusin i morgon, så han kunde inte vara med oss.
Men jag & lova är uppe & bloggar lite till innan vi somnar helt!:)
Och om ni kollar ner lite ser ni lovas blogg.
alla ska kolla på den!
Sjukt bra blogg och det skadar inte att ta sej en titt på den ;)

Talang 2010 på tv:n idag.
Många bra & dåliga uppträdande -.-
Haha!
Vi satt & flabbade hela tiden! Det är sjukt kul att titta på talang, och sjukt gulligt att Bert började gråta!
Han är för sööt!
Han började gråta två gånger, jätte gulligt!

Imorgon blir det nog bara slapp dag igen..
Jag får passa på att slappa när det är lov, men om 4 dagar börjar skolan igen -.-
Men jag får i alla fall träffa alla klass kompisar! ;)
Och min underbara fröken, HAHHAHAHA! Skulle inte tro det va? ;)

Aja, jag babblar på för mkt,

Ha det bajs!

skit snygga bilder på mej , jag vet!
Haha!<3

rtfghj

Kommentarer
Postat av: emmyg

oh tack sötnos! :)

2010-04-10 @ 00:53:29
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0