BajsOxxå!

Isac var för trött, han kommer snart istället sa han -.-
bajjs oxxå! Jag har jätte tråkigt....
Jag har tyyp kladdat sönder 1000 papper som ligger i en hög på golvet nu!!
Jag får väll berätta vad jag ska göra i helgen, snart är det ju skola. Och då får jag träffa kompisarna igen!
Yey!
Men i helgen ska jag shoppa!
För dom som bryr sej så skriver jag ner vad jag ska handla! :)
Och för dom som inte bryr sej, dom behöver inte läsa denna blogg!

shoppinglista!

1. jeans
2. tunnikor!
3. Vårskor!
4. schampoo + balsam!

det är tyyp det ända jag ska köpa! ;)

jaja...  ha det bajs!

bilden är på mej, fotograf, LOVAKRONLID!<3

 klara vinter -.-

 


Kommentarer
Postat av: ebba rebecka pettersson , piiiimp! (;

minminmnin fina klara ! (L)

2010-04-09 @ 23:44:47
Postat av: victoria olbing

finast !(L)

2010-04-10 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0