Godmorgon världen!

Idag väckte mamma mej klockan 6 för att hon skulle köra mej hem till mormor klockan 7.
Mamma tyckte jag skulle vara där så att jag slapp vara ensam hemma hela dagen.
Jag förstår henne, men hon förstår inte att jag kan har roligt själv också! (Ibland)
När jag kom till mormor gick jag och la mej igen. Jag var för trött!
Jag vaknade igen klockan 11 och då hade mormor gjort pannkakor.
Vilken höjdar mormor man kan ha!
Sedan har jag tyyp inte gjort något mer idag, jag har varit inne på msn & tyyp skickat några sms , men annars har det bara varit en slapp dag.
Nu på påsklovet har vi inga läxor, så det är väldigt skönt.
Igår tänkte jag föresten lägga i gummibåten, men pappa tyckte det var för kallt, han tror att jag ska ramla ut bara sådär och sen drukna i det is kalla vattnet. Men jag håller mej ju i båten -.-
Imorgon lägger jag ut lite bilder, som sagt jag är hemma hos mormor, och har inga bilder på denna dator!

Nu är klockan 15.18 och mamma och pappa kommer väll och hämtar mej vilken sekund som helst.
Ha det bäst!

/ klara

haha, hittade en enda bild, & det var denna. Men jag lovar, jag lägger ut bättre bilder imorgon!
blomma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0