gråter & gråter...

FAN, HUR KUNDE DETTA HÄNDA JUST MEJ?

jag trodde kaperen skulle bli något kul!
Men ah!!

Lova ringde om frågade om jag hade fått brevet från kaparen där det stog om jag hade kommit i montesåri eller inte.
Jag & Resten av alla tjejer i min klass valde montesåri..
Men jag har förihelvette inte fått nått jävla brev!

TÄNK OM JAG INTE FÅR GÅ I MONTESÅRI...
DET ÄR INTE STOR CHANS ATT JAG FÅR GÖRA DET. MEN DÅ KOMMER JAG JU INTE FÅ GÅ I SAMMA KLASS SOM LOVA!

F*CK!

allt är bajs just nu.. :(

världen har något imot mej!

HA DET BÄST! :( <3

bilden är på mej i sälen, jag är sjukt skillad på snowboard! xD

skills!


Kommentarer
Postat av: victor anderson

men byt til min skola om du inte kommer in på en måntesåri klass min skola är måntesåri:)

2010-04-11 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0