jag älskar dej.

jag älskar dej victor.

jag vet facktist inte hur jag skulle klara mej utan dej.

du betyder orehört mkt för mej.

jag skulle kunna sitta en hel dag och skriva om bara dej.

alla våra stunder tillsammans, allt! Allt är helt underbart.

jag kommer ihåg den dagen på bussen , när du var med isac.

han berättade att han skulle ringa mej, och jag blev överlycklig, jag hade alltid tyckt att du var så himla söt victor.

och så ringde ni..

Isac berättade allt, jag blev överlycklig.

Jag har aldrig kännt mej så här lycklig, vad du än gör så blir det alltid så bra!

jag kommer alltid att älska dej vad som än händer mellan oss.

allt med dej är så.. ah! det finns inga ord för dej!

lämna mej aldrig victor, <3

För jag behöver värkligen dej!<3

Jag älskar dej victor, glöm inte det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhhh... vilken sötnos.



Eh, noot !

2010-05-02 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0