Skola idag...

hej alla söta läsare!

idag var det skola igen.. lovet har varit underbart, och så förstör skolan allting, men jag fick ialla fall träffa mina klass kompisar igen!
Skol maten sög hårt -.-
Vad tänker dom med? Kall korv & slemmigt potatis mos! Mm! Smarrigt!
+ att det låg is bitar i mjölken! Blääkh!
Annars har det väll varit en lugn dag. :)  Idag efter skolan gick jag ut med grann hunden lite snabbt och sedan kom farmor och farfar och hämtade mej. Vi åkte till något ställe där vi beställde mackor! As goa om jag får säga det själv ;)
Efter det åkte vi hem igen & nu sitter jag och skriver i bloggen :)

Bilden jag har idag tog jag i thailand med min mobil! Så jävla stolt över den, faan vad bra mobil jag har xD<3
Ialla fall så ska jag inte skryta om min bild, (men den är facktist fiin, tycker jag).
Ni får gärna skriva om hur eran dag har varit!

Ha det bajs! <3

 

skit stolt över bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0