Snarkar över med lova!

Idag efter jag har varit med Isac & Victor så gick Isac hem för att äta, då kom lova till oss istället! Vi hade jätte skojj!
Vi gick & köpte damsugare som lova inte gillade -.-
Hon kasstade den i vattnet.

Lova :  BLÄÄÄÄÄKH! * spott *

Och nu är klockan 19.46 och jag sitter hemma hos lova & ska sova över här!
Hemma hos lova känner jag mej som hemma!
" Hem ljuva hem"
säger jag när jag kommer in genom dörren! :)
Imorgon blir det nog Lova & Victor igen.
Jag älskar er sjukt mkt, ni betyder allt!

Jag, Lova & Jonna sitter vid varsin dator....
Jonna tittar på Paradis hotel, Lova är inne på bdb & jag skriver bloggen! :)<3

Jag lägger ut bilder imorgon!
Ha det bajs!

Bilder från idag!


VickePicke!

Victor!<3Victor, chill!Victor, tunga!


Kommentarer
Postat av: Ebbson

E det din pojkis(pojkvän)

2010-04-09 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0