victor anderson, jag älskar dej!<3

hej alla söta läsare!

Lova
, Julia, MajaVictoria, Oscar, Victor, Isac, Sebbe, Marcus, Arvid & Viktor, ni gjorde min kväll fantastisk! TACK!
jag älskar er sjukt mkt!<3 Hur kan man ha så bra vänner?
& victor! Han är helt "sagolik", han är så himla snäll..
Helt perfect!
Jag älskar dej med hela mitt hjärta victor, glöm inte det! du betyder allt för mej,
du får mej att skratta när jag är ledsen, jag förstår inte hur du gör, men allt du gör är helt.. bara helt.. fantastikt!<3

JAG ÄLSKAR DEJ VICTOR!<3

( inga bilder! Pappas dator! )


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men ärligt talat Klara, så tror jag inte att Victor är bra för dig... Jag såg honom med Victoria Olbing för ca. en vecka sedan. Du kanske inte tror mig men säg inte att jag inte varnade dig...

Stakars dig <3

2010-05-02 @ 17:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0